21.1.09

moj oče je en čuden tič. zjutraj me je zaskrbljeno vprašal kaj naj popije, da ga neha boleti želodec.
predlagala sem mu ingver. ta čudovita zel pomaga skoraj pri vseh človeških tegobah.
potem sem ga začela malo zasliševat, kaj je jedel prejšnji dan. ha, krompirjevo friko ob desetih zvečer in kos jabolčnega štrudla. pa sem mu obrazložila, da ko si enkrat star 60 let pa res ne moreš več tako obilno večerjati.
ha in kaj mi je fotr odgovoril:" saj sem tudi predvčerajšnjim imel 60 let pa me ni bolel želodec."

ugotovila sva, da ni kriva starost pač pa zoprne viroze, ki razsajajo tod okoli.

7 komentarjev:

Unknown pravi ...

Oh, tudi k vam jih je zaneslo? :(

Anonimni pravi ...

pelinkovec, brinovček, borovničke, žajbljev liker - en kup zdravil je, ja ... :-)
najboljše pa: za večerjo kos suhega kruha in kozarec vode in hop v posteljo ;-)

srečkica pravi ...

hehehe ne vem, če jih je, ker je samo očeta bolel želodec. po moje bo moral nehat hodit na večerne gostilniške debate in potem še mastno friko čez pojest- vse to ob 10 zvečer :)

anusmundi pravi ...

Za želodec je Kašutnk!

srečkica pravi ...

ja, ja vem samo ga moraš imet v hiši, ko ga rabiš :)

Anonimni pravi ...

A to je tist tip, ki ga zjutraj srečam v dolgih gatah... a slabo mu je bilo?

srečkica pravi ...

ja, to je tisti.

ni mu bilo slabo,ampak ga je tiščal želodec.
sicer pa ima rostfrejastega in ga nikoli ne boli.